петак, 9. октобар 2020.

* Слово Д и Словко и чудесној Земљи слова

 



СЛОВКО: Здраво, децо! Данас идемо у посету слову Д. Ваљда ћемо га пронаћи и препознати. Али, хајде да се мало припремимо!Д као... (деца одговарају) Одлично, сада смо спремни. Идемо!

СЛОВО Д: (искаче) Чујем да ме тражите!

СЛОВКО: (збуњено) Дддддецо, шта се догађа? Да ли је ово наше слово Д? (деца одговарају) Значи, и оно жели да се упознамо. Лепо! (обраћа се слову Д) Добар дан, слово Д! Драго нам је! Да ли си ти то нас прислушкивао?

СЛОВО Д: Добар дан! Не нисам прислушкивао, то није лепо. Ја сам случајно овде пролазио и чуо да ме помињете. Знам да менисте оговарали, јер ви сте васпитана и добра деца.

СЛОВКО: Да, лепо! Хајде да це играмо игре погађања! Слово моје драго, кажи ми, која јенајважнија реч која тобом почиње?

СЛОВО Д: Зна се: ДОБРОТА!

СЛОВКО: О, ни слутио нисам да је Д тако важно слово!

СЛОВО Д: Сва су слова важна. Без П не би било пријатељства, без К не би било књига, А без мене ни другарства, ни домаћег задатка. Ја сам учитељ доброте. Учим децу да не оклевају када састављају племените, пријатељске, другарске реченице.

СЛОВКО: А какве су то реченице?

СЛОВО Д: То су реченице у којима су сви добри другови, у којима се неко воли. Наша мака Азбука нам тада обуче дивна одела, отац Језик нам дарује крила, па летимо по цео дан и дарујемо доброту.

СЛОВКО: То је дивота! Када научимо да пишемо, наша омиљена реч биће ДОБРОТА.

СЛОВО Д: Драги Словко, драга децо, у знак захвалности свечано вас проглашавам Витезовима од Доброте.

СЛОВКО: (обраћа се деци) Децо, хоћемо ли се захвалити слову Д? (деца се захваљују) А сада, ми путујемо даље. Довиђења, слово Д!

НАСТАВЉА СЕ ОБРАДА СЛОВА ПО МЕТОДСКОМ ПОСТУПКУ.

(Литература: Буквар Ћирилко, Невена Витошевић)





Нема коментара:

Постави коментар

Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.