субота, 10. октобар 2020.

* Слово Њ и Словкоу чудесној Земљи слова

 


СЛОВКО: Децо, добро нам иде ово путовање кроз Земљу слова. Још мало па ћемо знати сва слова, научити и да читамо и да пишемо. Зато, не часимо часа, идемо!

СЛОВО Њ: (шуња се и њушка) Њам, њам, њам... Јајце – брајце, сирац – мирац, хлебац – бребац, млеко, јогурт, чај... Њам, њам, њам...

СЛОВКО: (искочи испред њега) Ја бих чоколаду! Шта то њушкаш?

СЛОВО Њ: (збуњено) Ииимматее ли од дуња мармеладу? Њам, њам, њам...

СЛОВКО: (обраћа се деци) Децо, препознајете ли ви ово њушкало и њамкало? (деца одговарају)

СЛОВО Њ: Част ми је! Деца ме препознају. Па да, постао сам славан! Ових дана сва деца ме траже.

СЛОВКО: Пре свега, добар дан. Ја сам Тајнипуж Словко а ово су моји паметни другари. Наравно, одмах смо те препознали али, зашто тако њушкаш и њамкаш?

СЛОВО Њ: Зато што сам гладан. Хоћу да једем било шта. Нека буде са њиве, из баште... То су њам-њам производи. Хоћу кељ, карфиол, грашак, боранију... Или, може пица из пицерије фине. После може торта. Њам, њам, њам...

СЛОВКО: Ауууу, да се не преједеш? Болеће те стомак. Децо, реците му да треба јести умерено. (деца говоре)

СЛОВО Њ: Добро, одредите ми ви шта да поједем за ручак.

СЛОВКО: Одлично, баш пре неки дан смо о томе разговарали на часу света око нас. Одабраћемо које намирнице и у којој количини да поједеш. Ако имаш вишак, мисли и на оне који немају. Не дозволи да њима крче црева. И њима дај, па ће ти оброк бити још слађи и њамастији.

СЛОВО Њ: Видите, то ми није пало на памет. Послушаћу вас. А сада, здраво! Одох ја да свој ручак поделим са онима који немају.

СЛОВКО: Здраво, слово Њ! Пријатан ручак. Децо, ми идемо даље!

НАСТАВЉА СЕ ОБРАДА СЛОВА ПО МЕТОДСКОМ ПОСТУПКУ.

(Литература: Буквар Ћирилко, Невена Витошевић)


Нема коментара:

Постави коментар

Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.