петак, 9. октобар 2020.

* Слово П и Словко у чудесној Земљи слова

 


СЛОВКО: (весео) Добар дан! Ја сам данас пресрећан! Погодите којим поводом? (деца погађају) Престрећан сам јер сте ви паметни и послушни прваци. Научили сте 17 слова! Прелепа вест! Примећујем да сте припремљени за наставак путовања кроз Земљу слова. Онда, идемо!

СЛОВО П: (разговра само са собом и скакуће)  П, п, п,  писац, приповедач, прича, песник, песма...

СЛОВКО: Па, ко си ти? И шта то радиш? Пази, пред тобом су прваци!

СЛОВО П: Пишем песме, причам приче, препричавам, приповедам....

СЛОВКО: Дивно! Ми обожавамо песме и приче. Ти си, значи, песник! Драго нам је! Ја сам Словко, а ово су ђаци прваци. Ми путујемо кроз Земљу слова. Планирали смо да упознамо слово П.

СЛОВО П: На правом сте путу. Поздрав! Ја сам слово П! По песмама песник, по причама писац, а може и причопричац.

СЛОВКО: А реци нам, одакле долазе песме и приче?

СЛОВО П: Из земље Певаније. Тамо се пева прекрасно. Тамо и перунике песмице певају, приче ничу свуда по пољу, па и на грани. Тамо се расте брже и сретније, а као слово П, потврђујем, и пуно паметније!

СЛОВКО: Слово П, ја бих поред тебе провео читавих петнаест дана и пратио твоје песме и приче. И моји прваци такође. Је л' тако децо? (деца одговарају) Ипак, морамо да путујемо даље. Чека нас велики посао. Али, поново ћемо те посетити да нам прикажеш нове песме и приче.

СЛОВО П: (Поклања се) Поздравља вас почасни становник Певаније и позива на поновно пријатељско дружење.

СЛОВКО: Децо, баш ми се допало ово слово П. Јесте ли приметили какву фризуру има? ( Деца одговарају)

НАСТАВЉА СЕ ОБРАДА СЛОВА ПО МЕТОДСКОМ ПОСТУПКУ.

(Литература: Буквар Ћирилко, Невена Витошевић)




Нема коментара:

Постави коментар

Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.