недеља, 17. мај 2015.

*Састав: Свет око мене



Свет око мене

      На овом чудесном путовању званом живот сусрећемо се са многобројним искушењима. Свако од нас има безброј успона и падова који нам носе неку поуку, помажу да изградимо себе, да схватимо свет око себе и нашу улогу у њему.
      Сви ми живимо под истим небом, али немамо исти хоризонт. Наш поглед на свет мења се са годинама. Када погледам уназад, могу рећи да завидим безбрижним девојчицама од 7 година, каква сам и ја некада била. Тада су ми изгребана колена представљала највећу бол и патњу.
      Временом сам схватила да је живот једна позорница а да смо сви ми глумци који играју своје улоге. Страшно је што многи људи носе маске које им с временом срасту па се иза спољашње слаткоречивости крију завист и љубомора, чак по некад и мржња. Са друге стране, љубав се исказује преко друштвених мрежа. Толико много виртуелне љубави и исто толико реалне самоће! 
      Све је мање излазака до парка, шетње поред реке, биоскопа, позоришта... Компјутери, мобилни телефони, телевизори полако освајају децу и омладину. Одвраћају им пажњу и удаљавају их од игралишта и дружења.
      Стално слушамо на телевизији вести из црне хронике. Убиства, отмице, крађе, преваре... Ја не желим да живим у оваквом свету! Желим боље дане за себе и своје најближе. Желим да се престанемо да уништавамо мир и почнемо да га сејемо око себе.
      Ако би се свако од нас загледао у себе, аако би кренули од своје несавршености, успели бисмо да створимо бољи и хуманији свет. Кажу да ,,срећу чине мале ствари''. Управо су оне ти мали знаци, наш ветар у леђа да се боримо за свет у коме ће мали пупољак израсти у прелепу ружу која ће широм земље просути мирисе доброте и љубави.

(Дајана Митић, 7. разред
ОШ ,,Јован Аранђеловић''
Црвена Река)



Нема коментара:

Постави коментар

Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.