недеља, 17. мај 2015.

*Ђачки састав: Шта сам видео једног мајског јутра у природи



Шта сам видео једног мајског јутра у природи

       Мајско јутро је чаробно. Месец мај је најлепши месец у години. До овог јутра нисам био свестан ове лепоте и раскоши око мене, опојног мириса и цвркута безброј задовољнох птица.
      Сунце, жуто као дукат смеши се и плови. Својим зрацима задиркујр и мами све напоље. Види се и понеки облак на небу, али ако да се уплаши сунца и брзо нестане.
      У гнезду испод стрехе мешкоље се срећни птићи. Чекају да им мајка донесе доручак.
      Зелене ливаде добиле су нове становнике, пролећно цвеће и разнобојне лептириће. Пчелице вреднице им се придружују. Обилазе сваки цвет и краду му медоносне сокове.
      Дрвеће у новим зеленим оделима стоји поносно као колона војника.
      Из школе се чује песма и граја. Деца су срећна и задовољна.
      У суседном дворишту видин крупне црвене мајске трешње. Не могу да им одолим. Замолићу баку у комшилуку да ми дозволи да се попнем у дрво. Набраћу трешње и њој.
      Ту су и прве укусне јагоде. Толико лепоте има у мају. Мени је он најдражи месец.

(Петар Миленковић,  5. разред
ОШ ,,Јован Аранђеловић''
Црвена Река)  



Нема коментара:

Постави коментар

Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.