понедељак, 30. март 2020.

*Десетице прве стотине; ,,Ја сам чудо видео'', народна песма; Гајење биљака; - Српски језик, Математика, Свет око нас; Физичко васпитање за 1. разред, 31.3.2020.


СРПСКИ ЈЕЗИК

   Данас радимо шаљиву народну песму ,,Ја сам чудо видео''. У вашој читанци - на 20 и 21. страни. 
   Прочитајте пажљиво песмицу неколико пута и насмејте се уз њу, а затим напишите наслов и препишите нове речи.
   На 21. страни урадите део под називом ,,хајде да вежбамо и стварамо''. Не треба да ми шаљете. 
   На крају, прегледајте све песмице, причице, драмске текстове у читанци које смо учили па урадите ову спајалицу:
ТЕСТ - спајалица
   (Име писца, помоћу миша превуците поред његовог дела. Да бисте боље видели подесите на пун екран. У доњем десном углу кликните на иконицу.)

МАТЕМАТИКА

   Из математике данас решавамо 17. страну у вашем уџбенику (4. део). Погађате, ради се о десетицама прве стотине! Када завршите, пошаљите ми. 

СВЕТ ОКО НАС

  Данас учимо о гајењу биљака. У вашем уџбенику - на 24. и 25. страни. Пажљиво прочитајте и посматрајте сличице. Обратите пажњу где се које биљке гаје. Затим погледајте овај видео




  За крај да бисмо проверили колико сте научили, припремила сам један тест:



ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ

 Вежбајте уз емисију на ТВ2.



Нема коментара:

Постави коментар

Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.